donderdag 3 september 2015

Juffrouw Maartje



Hallo allemaal,

Sommigen van jullie heb ik van de week al even gezien of gesproken, maar bij deze wil ik mezelf graag voorstellen. Mijn naam is Maartje Smits. Ik ben 20 jaar oud en woon in Drunen. Mijn hobby’s zijn fitnessen en hockeyen en op de zaterdagen ben ik als verkoopster te vinden bij bakker Floor van Lieshout.
Het komende jaar zal ik in de klas staan van uw zoon/dochter. Inmiddels zit ik in het laatste jaar van de pabo in Den Bosch, waardoor ik komend schooljaar ga afstuderen. Dit betekent dat ik iedere dinsdag en donderdag in de klas te vinden zal zijn. Op deze dagen zal ik veel lessen van Judith en Joriza overnemen of de lessen samen met hen verzorgen.  Tevens zal ik , zoveel mogelijk, aanwezig zijn bij vergaderingen en (indien u daar toestemming voor geeft) bij oudergesprekken. Het aankomende jaar zal ik me verder bezig houden met een onderzoek voor de school, gericht op begrijpend lezen. 
Ik heb veel zin om aan de slag te gaan met alle kinderen uit groep 1/2E. Ik hoop dan ook op een gezellig, leerzaam schooljaar!

Mocht u nog vragen hebben, mag u mij altijd aanspreken.

Met vriendelijke groet,

Maartje Smits 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten